divendres, 15 de maig del 2015

26/04/2015 Cursa RAC1 vs Caminada Tavèrnoles

En Genís, que sempre escolta RAC1, no es volia perdre la cursa de 5 km que aquesta emissora organitzava dins dels actes de celebració del seu 15è aniversari. Així que un dia va i em diu: estem inscrits a la cursa de RAC1. Amb lo que a mi m’agrada córrer...

Va ser la meva tercera cursa (només he corregut 2 cops la St Silvestre de Manlleu), en aquesta ocasió amb xip i a Barcelona... Hi vam anar jo havent fet 0 entrenament, jajaja. Però, ho reconec, m’ho vaig passar bé. I és que hi havia molt bon ambient, amb persones ben diverses, corredors lluitant amb el crono, corredors populars, gent que caminava, amb nens, amb gossos, uns de despedida de solters, periodistes de RAC1 (alguns corredors però d’altres no), era una festa més que una cursa, i va ser xula la sensació de córrer per Barcelona amb els seus carrers que sempre estan a petar de vehicles en aquesta ocasió plens de gent. Amb en Genís vam aconseguir córrer tots els 5 kms seguits sense parar gens ni caminar gens. Evidentment no vam fer un gran resultat, uns 32 minuts, però vam quedar més o menys en les posicions del mig degut a que els que hi vam participar érem més de passar-ho bé que de córrer.

cursa RAC1

Paral·lelament, el meu pare i la Victòria van anar a la Caminada de Primavera de Tavèrnoles d'uns 15 km.