dijous, 14 de maig del 2015

19/04/2015 Caminada d'Aiguafreda

Feia temps que no anava a una caminada popular d’Els Gafarrons. Això de fer la CCCR m’ocupa molt el calendari i fa que em perdi moltes altres coses...


Vaig poder comprovar que Els Gafarrons no han perdut la seva manera de fer, cosa que està molt bé: cada any varien el recorregut de les caminades que organitzen i cada any és xulo, i els seus avituallaments també estan súper bé, per això les seves caminades són de les que més participants tenen a la comarca d'Osona. Llàstima que no acceptin gossos, el Bitxo no va poder venir, així que només vam ser-hi el meu pare, en Genís i jo.


Enguany a la Caminada d'Aiguafreda vam fer uns 18 kms amb uns 1.000 m de desnivell positiu, no està gens malament per una caminada popular. I enguany el recorregut ens va portar a esmorzar a la masia El Clot, sota l'ermita de Sant Cebrià. Llàstima que hi va haver estones de boira / núvols baixos que ens van tapar les vistes però, mirem el costat positiu, no va ploure.


Vaig tenir una agradable sorpresa, i és que a l’avituallament de l’esmorzar vaig retrobar a la Maria ajudant a l'organització. Amb ella vam fer el Trailwalker el 2011 i ara feia molt temps que no coincidíem.