divendres, 10 de maig del 2013

Pantà de Saladeures & Puiglagulla & Ruta dels molins (St Julià de Vilatorta) & St Marc

Diumenge en Lluís Pratdesaba ens va portar a fer una caminada pel veïnatge de casa els seus pares, és el segon cop en el que va d'any, moltes gràcies. Si pel gener ens va mostrar una ruta de refugis i l'aeròdrom / camp d'aviació de Sant Julià de Vilatorta, ara pel maig ens ha mostrat zones verdes i plenes d'aigua com l'amagat Pantà de Saladeures, la concorreguda ermita/restaurant de Puiglagulla, la bonica i assequible ruta dels molins de St Julià de Vilatorta, i l'ermita/restaurant de St Marc amb bones vistes sobre la Plana de Vic.

Panta de Saladeures & Puiglagulla & Ruta dels molins (St Julià de Vilatorta) & St Marc 2013

Panta de Saladeures & Puiglagulla & Ruta dels molins (St Julià de Vilatorta) & St Marc 2013

Vam ser-hi tot tipus de gent: en Lluís i els seus germans i les seves parelles que eren els amfitrions, grans caminadors/corredors com en Lluís que va quedar 20è a Pels camins dels matxos (guau!) i el meu pare, jejeje, gent més del "montón" a nivell caminaire com jo mateixa, en Genís o la Montse, i gent menys avesada a fer caminades com l'Àngels, la Mar o l'Ester. Un grup heterogeni unit per una suau caminada de gran bellesa i pel companyarisme.



Fa uns quants anys que tinc GPS però no tinc la costum d'agafar-lo, a no ser que hàgim de fer una travessa de varis dies (per no perdre'ns) o que estiguem preparant una ruta per alguns amics (per calcular els kms i tal). Doncs en aquesta caminada, com que recentment en Lluís Pratdesaba en va estar parlant, se'm va acudir estrenar el GPS del meu telèfon mòbil (fa poc que tinc un d'aquests mòbils intel·ligents amb GPS i mil-i-una birgueries més) i ja veig a venir que l'aparell GPS quedarà ara sí abandonat a l'armari... per què anar amb varis aparells podent anar només amb un? Bé, doncs això, que vaig estenar el GPS del meu telèfon mòbil i va anar molt bé :) El que passa és que se'm va acudir fer-ho quant ja portàvem bona part de la caminada feta :( Total, que dels 18 kms que vam fer, només vaig gravar-ne els 6 últims que conformen la Ruta dels molins i la pujada a St Marc. Ho podeu veure al wikiloc.