dimarts, 5 de març del 2013

24/02/2013 Marxa Bonmatí

La Marxa Bonmatí és molt recomenable, tant per l'organització i els voluntaris que són súper atents i simpàtics, com pel recorregut que passa per racons poc coneguts (si més no per nosaltres) i esplèndids 100% muntanya amb opcions per a tothom ja que es pot escollir fer 10, 15, 20, 32 o 50 km ben senyalitzats.

L'any passat amb en Genís i el Bitxo vam fer un recorregut de 19 km i el meu pare un recorregut de 45 km. Enguany una miqueta més: amb en Lluís Pratdesaba i el Bitxo hem fet el recorregut de 32 km i el meu pare el recorregut de 50 km. Amb el temps que donaven no em vaig atrevir a fer els 50 kms, tinc pendent millor la meva velocitat.


A les 7:00 a Bonmatí hi feia mooolta fresca, així que tothom tenia ganes de començar per entrar en calor i evidentment també per disfrutar de la marxa. El meu pare va sortir pitant amb en Pere i la Carme, l'Enric, en Sando, la Tània i la Magalí a fer els 50 kms, mentre que en Lluís Pratdesaba, jo i el Bitxo vam sortir sense pressa a fer els 32 kms, gaudint molt del paisatge i del tracte rebut als avituallaments.



Si l'any passat la marxa em va agradar, aquest any em va encantar perquè al fer un recorregut més llarg vaig moure'm per zones de més alçada amb fantàstiques vistes com Sant Roc i Santa Brígida i vaig passar per corriols i camins més distrets.


A l'arribada vam trobar-hi a la Carme que va haver d'escurçar el recorregut per molèsties físiques (va ser una llàstima però millor parar a temps), vam menjar-nos el merescut entrepà de botifarra, vam dutxar-nos als vestidors del camp de futbol amb aigua calenta (tot un luxe), i al cap de no res ja van anar arribant tots els coneguts que van fer els 50 km, unes feres. I mentre uns i altres intercanviàvem impressions i tiràvem fotos i tal, no sé ben bé com però vam acabar dinant amb els organitzadors i voluntaris, mil gràcies.