dissabte, 26 de gener del 2013

20130120 NAPAF Guilleries (versió light)

Després de l'experiència de l'any passat (veure: crònica i reportatge visual), per més que em diguessin que la NAPAF (No Apte Per A Friquis) d'aquest any era light, no les tenia totes... Finalment, en quant a kms i a desnivell, light, light, no va ser, però tampoc va ser excessiu, el que havien de ser uns 24 kms van acabar essent uns 28 km i uns 3.000 m de desnivell acumulat ja que vam arribar a fer 3 cims (St Benet que va quedar pendent l'any passat i que és un 100 cim, St Gregori, i Puigdefrou), però sí que és cert que va ser light pel que fa als camins, ja que vam passar per pistes i corriols "normals" i no vam senglejar com l'altre cop, és a dir, no vam passar pel dret excepte en un parell de petites ocasions (el darrer tram de pujada a Puigdefrou, i els darrers kms de baixada a Osor). La veritat és que vaig trobar a faltar una mica d'aventura aquest cop... Seeempre, m'estic queixant, si és xungo perquè és xungo i si és light perquè és light! Potser això no ho hauria d'haver dit gaire alt perquè llavors vaig haver d'escoltar que la pròxima serà Xtrem! Cagadeta, cagadeta, però si puc allà seré, jejeje

Vam ser una bona colla, alguns ja coneguts i d'altres que ens vam conèixer, alguns van córrer, d'altres vam caminar. Crec que per a tots va ser un gran dia per descobrir novament les Guilleries, per compartir kms, xerrameques i preparar nous reptes amb gent afina, i per arrodonir-ho amb un bon dinar. La primera sortida "de resistència" d'aquest any ens ha deixat un bon record. Gràcies, Lluís Vila!