dijous, 22 de novembre del 2012

18/11/2012 Mitja Marató de Ripoll

Diumenge el meu tiet Ramon i el meu pare van participar a la Mitja Marató de Ripoll, era la 34a edició, quasi res. Enguany en paral·lel s'hi estrenava una cursa popular de 6 km però evidentment ells van optar per fer el màxim de kms possible.

La ruta de la mitja marató sortia a tocar del camp municipal de futbol de Ripoll, travessava Ripoll, arribava fins a Sant Joan de les Abadesses, tornava a Ripoll i tenia l'arribada davant el monestir. Tota la ruta transcorria per la carretera C260, tallada al trànsit en els dos sentits de la marxa per a l'ocasió. 


En Lluís Pratdesaba, en Genís, jo i el Bitxo vam fer seguir la ruta del ferro Ripoll - Sant Joan de les Abadesses començant abans de l'hora d'inici de la mitja marató per tenir una mica de marge ja que nosaltres caminàvem i el meu pare i el meu tiet corrien a la mitja marató, vam aturar-nos poc abans d'arribar a Sant Joan de les Abadesses per animar als corredors des del primer fins a quasi el darrer, i després vam tornar a Ripoll per la C260 essent avançats per la majoria dels corredors, des del primer fins a quasi el darrer. Ens van sortir uns 13 kms.

A Ripoll i a Sant Joan de les Abadesses hi havia gent animant, per exemple, poc abans de l'arribada, a l'entrada de Ripoll, hi havia gent amb gralles i tambors. Però al bell mig de la carretera C260, a part de nosaltres 4, només hi havia alguna persona en algun encreuament i evidentment els dels avituallaments, i prou, potser per això alguns corredors al veure'ns ens deien que els animéssim si precisament en el moment en que ells passaven nosaltres ni aplaudíem ni cridàvem, que bo!


Va ser la tercera mitja marató del meu pare. Tot i que deia que no havia entrenat el córrer, va fer més o menys el seu temps, si bé va dir que havia patit una mica i l'endemà fins i tot va tenir alguna agulleta, em costa de creure! Aquesta setmana ja torna a entrenar el córrer, jejeje


El meu pare va fer un temps de 1:55:56 i va quedar 398è de 465


El meu tiet Ramon va fer un temps de 1:45:44 i va quedar 311è de 465