dimecres, 17 d’octubre del 2012

14/10/2012 Mitja Marató i Cursa 10 km - Roda de Ter

Cita a Roda de Ter, el meu pare amb la mitja marató (Roda - Vic - Manlleu - Roda) i en Genís amb la cursa de 10 km (Roda - Manlleu - Roda). Enguany era la 29a edició de la Mitja Marató de Roda de Ter, quasi res... Molta participació, fins i tot alguns atletes amb cadira de rodes com el gran Roger Puigbò...

Jo, fent una volta immensa amb el cotxe per anar de Roda a Manlleu (atès que la carretera estava tallada perquè hi passaven els atletes), quasi he tardat el mateix que en Genís anant corrent per la carretera, ha sigut arribar i esperar-me uns segons i passar ell i tirar-li una foto pels pèls. I pel viatge de tornada Manlleu-Roda el mateix, una mica més i em perdo la seva arribada a Roda. Crec que entre tant córrer cap al cotxe i tant voltar i voltar amb el cotxe, m'he cansat més jo que ell, jejeje


Genís 58:36 (170è de 198 finalistes a la cursa de 10 km)


Papa 01:54:28 (211è de 254 finalitstes a la mitja marató)
Aquest era el segon cop que participava en una mitja marató, la primera va ser l'any passat a Vic