dijous, 14 de juny del 2012

Cursa Bellavista


Dissabte el meu pare va fer un entrenament per l'Emmona amb qui serà el seu company d'equip, l'Ultraquim, i diumenge va participar a la Cursa Bellavista.

Per altra banda, en Genís, que ja ha superat el seu repte dels 10 kms, resulta que està enganxat al córrer i no ho pot deixar, jejeje, així que diumenge també va participar a la Cursa Bellavista, ha prorrogat el seu repte, jejeje

Papa corrent a Bellavista + Genís corrent a Bellavista = Jo animant a Bellavista i quedant-me amb 0 entrenament una setmana abans de Cap de Rec



La Cursa Bellavista és una cursa de 10 kms que té lloc al barri Bellavista de Les Franqueses del Vallès. El recorregut, segons la web de l'organització, transcorre pels principals carrers del barri de Bellavista i s'endinsa per carreteres i camins propers, configurant una cursa divertida i variada tant pels paisatges com pels diferents trams on poder desenvolupar canvis de ritmes fàcilment degut al continu puja i baixa del recorregut.

L'any passat el meu pare ja va córrer aquesta cursa i jo, en canvi, la vaig fer caminant perquè hi havia l'opció de fer-ho, però aquest any han ampliat les inscripcions pels corredors i han eliminat la caminada.

El recorregut d'enguany ha sigut idèntic al de l'any passat però, a l'estar núvol, no s'ha patit tanta calor. I, a l'arribada, sorpresa! tot un pack per córrer: pantalons curts i samarreta tècnica.






El meu pare: 54:01 (462è de la general)
En Genís: 01:03:07 (691è de la general)
Hi havia 900 inscrits i finalment van participar més de 850 corredors