dimecres, 18 de maig del 2011

Cursa de Policia de Catalunya

El meu pare es va iniciar en les curses de 10km amb la Cursa de Policia de Catalunya de l'any passat. Així que, enguany, no s'ha volgut perdre aquesta cita. I, novament, ho ha fet en companyia del seu germà Ramon, i la meva tieta i jo hem fet d'animació.

Si l'any passat va tardar 54 minuts 46 segons i va quedar en la posició 628 de la general, enguany ha tardat quasi 3 minuts menys, 52 minuts 00 segons i ha quedat en la posició 443 de la general. Súper bé!

Aquí teniu el vídeo de la seva arribada a la meta (al lloro perquè surt ben bé al començament):



I aquí teniu algunes fotos:

Tot a punt per a la sortida

Tret de sortida

Sortida dels corredors

El 1171 és el meu tiet

El 1170 és el meu pare

A l'arribada, recuperant forces

A l'arribada, entrega de premis i sorteigs varis