dijous, 30 de setembre del 2010

Matagalls - Montserrat

http://www.matagallsmontserrat.cat/

Ara sé que l’hagués pogut fer però al juliol, en el moment de fer la inscripció, vaig pensar que fer 2 caminades de 24 hores amb 15 dies de diferència seria molt i, com que la Matagalls-Montserrat ja la vaig fer l’any passat, aquest any vaig optar per la Circular al Pantà d’Oliana. Qui m’havia de dir ara fa un any, quant vam fer la nostra primera marxa de 24 hores, la Matagalls-Montserrat, que en un any en faria 4! Sembla mentida com el cos es va adaptant a allò que li anem donant... Fa 1 any vaig acabar la Matagalls-Montserrat feta caldo i vaig tenir agulletes uns quants dies, i fa pocs dies vaig acabar la Circular al Pantà d’Oliana bastant bé i l’endemà estava perfectament bé. Si al juliol hagués pensat una mica en tot això, m’hagués inscrit també a la Matagalls-Montserrat...

Però tot això ha servit perquè el meu pare fes la Matagalls-Montserrat sol, és a dir, podent anar al seu pas i no al meu pas, i fent un temps molt bo: l’any passat, amb mi, va fer un temps de 20 hores 38 minuts i aquest any, anant sol, ha fet un temps de 17 hores 8 minuts. Ha rebaixat 3’5 hores!

Sortida

Tot i que la marxa va començar el dissabte amb pluja, va acabar el diumenge amb un bon sol. No sé si la pluja va fer desistir algú de fer la marxa... De 3.000 inscrits, 2.915 van prendre la sortida, i 2.251 van arribar en menys de 24 hores. El meu pare va acabar, més o menys, en la posició 830.
Arribada

Havia quedat amb ma mare diumenge a les 8:00 per anar a Montserrat, tot i que ella em deia que era massa d’hora. Però quant el meu pare em va trucar el diumenge a les 7:00 dient que estava fent els últims kms, sorpresa, vaig aixecar-me d’una revolada (tot i haver dormit només 3 hores), vaig trucar a ma mare, i vam agafar el cotxe per intentar veure la seva arribada a Montserrat. Per 5 minuts, perquè mentre fèiem una llarga cua per comprar els bitllets del cremallera se’ns va escapar un cremallera, perquè el destí ho va voler... no vam veure’l arribar a Montserrat! Per 5 minuts!

L’any que ve és possible que faci la guitza al meu pare a la Matagalls-Montserrat fent-lo anar al meu ritme.


ESCOLTAR

Impressions d'alguns participants abans de començar i després d'acabar