dimarts, 13 d’abril del 2010

11/04/2010 Caminada popular dels Hostalets de Balenyà

Van ser uns 20 kms circulars que ens van portar fins al Castell de St Martí de Centelles on hi havia l’esmorzar (bé, just abans de pujar al Castell pq, com que hi fan obres, no hi deixen accedir-hi). Ja hi havíem estat al castell però, com que el vam rodejar, vaig poder fotografiar-lo per totes bandes.

M’encanta l’obsequi d’aquesta caminada: des de fa uns quants anys, sempre és un parell de fuets.

La propera setmana, la caminada popular d’Aiguafreda, també d’uns 20 kms, organitzada pels gafarrons www.gafarrons.org. Demà es tanquen les inscripcions.







Afegeix una imatge

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ostres! Jo hi volia anar però tinc una lesió a la cama que m'ho va fer repensar...

L'he feta un parell d'anys i em van agradar molt! Un 10 pels organitzadors!!!