dijous, 19 de novembre del 2009

15/11/2009 El 10è dels 100 cims: St Amand 1.851 m

Vaig buscar per internet rutes per pujar a St Amand. La majoria no em feien gràcia perquè passaven pel Coll de Jou, ja conegut per nosaltres, i jo volia passar per llocs desconeguts per nosaltres. Finalment vaig trobar una ruta que em va convèncer: sortia de Bruguera, feia una gran volta fins a St Julià de Saltor, i d'allà pujava a St Amand. Com que la ruta només estava explicada i enlloc la vaig trobar pel GPS, mentre la fèiem la vaig gravar (la primera ruta que he creat amb el meu GPS!) i la vaig penjar al wikiloc. Si hi esteu registrats, la podreu consultar a http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=623103 I, si no hi esteu registrats, us ho recomano perquè hi ha moltíssimes rutes (de senderisme, de mountain bike, de submarinisme, de globus, etc). Encara que no tingueu GPS, us pot ser d'ajuda veure la descripció de la ruta i la seva ubicació al mapa.

Doncs, bé, interessant ruta a St Amand: amb molta volta i molta pujada, però molt bonica i amb bones vistes.

El Taga és més conegut que St Amand, potser perquè és més alt. Però St Amand té millors vistes que el Taga, això sí, no són al Pirineu, són al sud: a Montserrat, al Montseny, al Pedraforca, a Ripoll, etc.

Per cert, immensa creu la de St Amand!





Kbé knem amel sitruén? En vull un!

Duna amb vestimenta "made in papa" per no deixar pèl al cotxe.
Nens al parking de Bruguera:
- Està vestint al Dàlmata?
- Deu anar a un casament!